SÖNDAG 2/3

image143



Jag måste bara säga att jag är på värsta shoppinghumöret! Hoppas Cissi och jag
skulle åka på onsdag? Du får höra av dig! :D Finns så mycket snyggt som man
skulle vilja köpa! Skulle sitta fint att vinna typ jättemycket pengar så man kan
köpa allt manvill ha, det skulle verkligen vara livet! Det skulle ju inte sitta
fel med en resa utomlands också, antingen med familj eller vänner.
Jag vill verkligen åka till Thailand, alla som har varit där säger att det
är paradiset, sen så är de ju billig shopping också, men det värsta är ju att
jag hatar och flyga och man ska liksom flyga i 9-10 timmar? Aja, jag tänker
iallafall åka dit nån gång! Kanske när jag tagit studenten. Men det är ju
ungefär 4 år kvar dit haha. Man kan iallafall alltid drömma.



image144


Kommentarer
Postat av: Emma

Du MÅSTE åka till Thailand nån gång! det är underbart och värt varenda timme i flygplanet. /Emma

2008-03-09 @ 20:45:08
URL: http://systrarofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0